پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226127
تصميم نهايي گرفته شد/رامين رسما به پرسپوليس بازگشت
تاریخ انتشار : 1395/06/06 19:03:11
نمایش : 1253
با توجه به جلسه امروز برانکو ايوانکوويچ و مسوولان پرسپوليس رامين رضاييان رسما پرسپوليسي شد و به زودي با پايان يافتن اردوي تيم ملي در تمرين پرسپوليس حاضر خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مدافع راست ملي پوش که در پايان فصل گذشته راهي ترکيه شده بود با ريزه اسپور قراردادش را امضا کرد، با فسخ قرارداد با اين تيم بار ديگر به تهران بازگشت تا پيراهن پرسپوليس را برتن کند. رضاييان البته با مشکلات فراواني براي بازگشت مواجه شده بود و اين مساله باعث شد تا علي اکبر طاهري نيز واکنش شديدي نسبت به او بگيرد. اما بعد از بازگشت تيم ملي از اردوي تيم ملي و مذاکرات مجدد به نظر مي رسد مشکلات اين بازيکن برطرف شده و به زودي قراردادش را با اين تيم امضا خواهد کرد.

 

اولين گام در اين رابطه را مسوولان پرسپوليس با پس گرفتن شکايت خود از اين بازيکن برداشتند. مسوولان پرسپوليس که به فسخ يک طرفه قراردادشان با اين بازيکن توسط رضاييان اعتراض داشتند، شکايتي به سازمان ليگ ارسال کرده بودند که اکنون با مذاکرات صورت گرفته بين طرفين اين شکايت پس گرفته شد. گام دوم نيز به عقد قرارداد بين طرفين مربوط مي شود که گفته مي شود اين قرارداد طبق توافق طرفين امضا و به سازمان ليگ فرستاده شد.

 

اما در نهايت موضوع مهم به رضايت برانکو ايوانکوويچ و همچنين پر بودن ليست پرسپوليس مربوط مي شود که در مورد اول رضايت برانکو ايوانکوويچ تا حدود زيادي جلب شده و رضاييان نيز بارها با اعلام عذرخواهي اش از سرمربي خواهان بخشش او شده است. در مورد پر بودن ليست نيز مسوولان پرسپوليس و سرمربي اين تيم به دنبال اين هستند تا نام يک بازيکن را از ليست خط بزنند که در اين زمينه آنتوني گولچ، مدافع استراليايي اين تيم در اولويت قرار دارد و به نظر مي رسد در صورت توافق او جدايي زودهنگامي با اين تيم خواهد داشت تا با خالي شدن ليست، رضاييان به اين تيم بازگردد.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html